Boktips : SKAFTVÄXLING – det enkla sättet att väva mönster

Bok Skaftväxling Våra mattor  är vävt med skaftväxlingstekniken som Gisela von Weisz har uppfunnit, så ska vi självklart presentera hennes bok.

Hon beskriver tekniken och användning på flera modeller från trasmatta till filt.  Särskilt teoridelen med beskrivningen hur taqueté fungerar är lärorikt och så sälvklart uppsättningen av skaftväxlings-utrustningen.

Det är ett ”must have” för alla som vill väva skaftväxlingen och lära sig alla möjligheter tekniken ger.

Obs !  Just nu är boken slutsåld.

Vi lägger ut den när den är tillgänglig igen.

 

Det här inlägget postades i Boktips och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Boktips : SKAFTVÄXLING – det enkla sättet att väva mönster

  1. wiebke skriver:

    das sieht spannend aus.
    .aber im moment ist die weberspardose leer .neue .garne waren wichtig
    ..danke für den tipp wiebke

  2. Inger Nilsson skriver:

    Tack för tipset om boken om skaftväxling. Jag vill gärna köpa den eller DVD:n.

  3. maliz skriver:

    Hej Marianne,
    jag är också intresserad av boken.
    Hälsningar
    maliz

  4. Elisabeth Kero skriver:

    Hej!

    Jag är intresserad av boken ”SKAFTVÄXLING – det enkla sättet att väva mönster” Fin vävstuga samt hemsida ni har. Med vänliga hälsningar Elisabeth

  5. Barbro Johansson skriver:

    Hej jag vill gärna köpa boken Skaftväxling-det enklaste sättet att väva mönster

    MVH Barbro

  6. Gunilla Andreason skriver:

    Hej Jag vill gärna köpa boken Skaftväxlng-det enklaste sättet att väva mönster
    hälsningar Gunilla

  7. Gullvi Andreasson skriver:

    Jag vill gärna köpa boken Skaftväxling – det enklaste sättet att väva mönster.
    hälsningar
    gullvi

  8. Karin Back skriver:

    Hej. Har just hittat Eran hemsida med mycket roligt. Även om annonsen om boken ”Skaftväxling…” är lite gammal, så gör jag ett försök ändå.Finns den fortfarande kvar så skulle jag gärna vilja köpa ett ex.

  9. Lisbeth skriver:

    Jag är intresserad av att köpa Skaftväxlingsboken, kan ni vidarebrefodra önskan till Gisela

  10. Gerd Nilsson skriver:

    Hej Marianne! Hoppas ni har det bra i Kristdala.
    Jag skulle vilja köpa boken om SKAFTVÄXLING!
    Är det möjligt till jul?
    Jag väntar på svar. Tack!

  11. Lilian Sjöstedt skriver:

    Hej, jag önskar också att köpa boken om Skaftväxling.
    Tacksam för hjälp med att förmedla detta till föfattaren.

  12. Gunbritt Jörgensen skriver:

    Hej ,jag önskar också köpa boken Skaftväxling.
    Tacksam för hjälp med att förmedla detta till författaren.

Kommentera

